یزد دانلود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 19 مرداد 1391
بازدید : 562
نویسنده : مصطفی کارگر

دسکتاپ کامپیوتر و ذخیره آن به صورت فایل ویدئویی HD می باشد. شما می توانید ویدئوهای مختلف با موضوعات آموزشی تهیه کنید یا از بازی خود فیلم برداری کرده و به دیگران نمایش دهید. ساخت خودآموزهای با کیفیت به همراه ضبط موزیک و عکس برداری از صفحه نمایش از دیگر امکانات این نرم افزار می باشد.
امکانات نرم افزار Mirillis Action :
- فیلم برداری از بازی به صورت HD بدون تداخل در گیم پلی از ویژگی های مهم این نرم افزار می باشد. این نرم افزار با کارآیی بالای خود و بهره گیری از قدرت کارت گرافیک شما می تواند از بازی در حال اجرا ، ویدئویی بسیار با کیفیت و روان تهیه کنید.
- با استفاده از Mirillis Action می توانید ویدئوهای HD از محیط ویندوز خود تهیه کرده و کارآیی بالایی را که تاکنون تجربه نکرده اید مشاهده کنید. ضبط ویدئوهای HD با تعداد فریم های بالا از دسکتاپ و محیط نرم افزارها ، اضافه کردن صدای میکروفون و صدای راوی و ساخت خودآموزهای حرفه ای را با Mirillis Action تجربه خواهید کرد.
- شما می توانید فایل های ویدیویی خود که با نرم افزار Mirillis Action تهیه نموده اید را توسط همین نرم افزار بر روی سایت های YouTube™ , Facebook برای سایر دوستانتان به اشتراک گذاشته یا بر روی دستگاه های قابل حمل ذخیره نمایید. همچنین این نرم افزار با بهره گیری از تکنولوژی های NVIDIA® CUDA و Intel® Quick Sync Video باعث صرفه جویی در انرژی و زمان می شود.
- عکس برداری از صفحه نمایش ، دسکتاپ و بازی در حال اجرا با فشار یک دکمه و ذخیره مستقیم فایل در هادر دیسک بدون تداخل روی بازی یا فعالیت های دیگر شما.
- ضبط زنده صدای راوی در هنگام فیلم برداری از بازی یا یک نرم افزار برای ساخت خودآموز به همراه کنترل کامل روی صدای ورودی و خروجی.
- رابط کاربری ساده ، زیبا و جامع که تمامی ابزار این نرم افزار را در اختیار شما قرار می دهد.
- ضبط تمامی صداها ، موزیک ها و صدای بازی ، ساخت پادکست از طریق میکروفون و تبدیل فرمت صدای ضبط شده به M4A از دیگر امکانات آن است.
- ضبط با کیفیت 480p در زمان طولانی و صرفه جویی در فضای هارد دیسک.
- داشتن پلیر داخلی بهینه شده برای اجرای فیلم های بسیار با کیفیت که با دو بار کلیک روی پیش نمایش ها در Action List می توانید آنها را اجرا کنید.

 

امکانات اضافه شده به این نرم افزار در ورژن 1.7.0 :
- اضافه شدن امکان ضبط تصویر در دسکتاپ ویندوز 8 با سرعت بالا.
- حل مشکل ضبط عکس موس در تصویر.
- حل مشکل ضبط بازی های با FPS پایین.
- ارتقاء کیفیت عکس برداری برای سیستم های چند مانیتوری.
 

 

 

دانلود+لینک مستقیم

حجم: 19.12MB



:: موضوعات مرتبط: دانلود , مالتی مدیا , نرم افزار ضبط فیلم , ,
:: برچسب‌ها: مالتی مدیا , نرم افزار ضبط فیلم , دانلودنرم افزارAction- Record everything ,
تاریخ : 19 مرداد 1391
بازدید : 644
نویسنده : مصطفی کارگر

دانلود Adobe Photoshop CS6 Extended v13.0 x86/x64 - فتوشاپ، نرم افزار ویرایش عکس

 اولین بار در تاریخ عرضه فتوشاپ این نسخه به صورت پیش فرض قابلیت تایپ فارسی دارد!

می توان گفت فتوشاپ قویترین، حرفه‌ای ترین و پرطرافدارترین نرم افزار گرافیکی دنیاست که حتی افرادی که در زمینه طراحی و گرافیک کامیوتری هیچ تخصصی ندارند نیز نام آن را می شناسند و تا حدودی با آن آشنایی دارند. شرکت ادوبی بار دیگر نسخه جدیدی از این نرم افزار را با رفع معایبی که در نسخه های قبلی وجود داشته وهمچنین افزودن قابلیت های جدید منتشر نموده است.
Adobe Photoshop CS6 تازه ترین نسخه از فتوشاپ است که شامل بیش از ۶۵ امکان و قابلیت جدید، رابط کاربری تازه و بهبودهایی در استفاده از سخت افزار به منظور ویرایش سریعتر عکس ها در محیط برنامه می باشد. رابط کاربری فتوشاپ هم برای کاربرد بهتر، تغییرات فراوانی پیدا کرده است. پس زمینه و محیط کار آن به صورت پیش فرض سیاه شده و آیکون ها و منوهای دست و پا گیر کمی جمع و جورتر شده و از سر راه کنار رفته اند. به نظر خود کارکنان شرکت ادوبی این کار بخاطر این است که با رنگ تیره خستگی چشم کمتر و تمرکز و حواس بر روی طرح و کشیدن براش بیشتر می شود. البته ناگفته نماند که در بخش تنظیمات، قسمت تغییر رنگ محیط نیز وجود دارد. حتی مراحل نصب هم دوباره سازی شده است.

در نسخه ی جدید و در پنل لایه ها بخشی با عنوان نوع لایه (Kind) وجود دارد. این ویژگی لایه ها را بر اساس نوع، نام، اثر، رنگ، نوع، حالت آن ها مرتب سازی می کند .این حالت برای زمانی که شما یک پروژه ی زیاد با لایه های مختلف دارید بسیار مناسب است. همچنین شما می توانید لایه ها را بر اساس پارامتر های خود مرتب کنید.
ابزار ریمیکس در این برنامه مانند پیچ و مهره کار می کند و می توان با بکارگیری آن هر شی را از قسمتی از عکس کپی کرده و با حفظ پس زمینه و تکرار درست پترن ها ی مربوطه، آن را در مکانی دیگر از عکس قرار داد. علاوه بر این قابلیت های سه بعدی به طرز عجیبی تغییر کرده اند.
در فتوشاپ سی اس ۶ یک منوی جدید با نام Type اضافه شده است که شما در آن می توانید ابزارهای مربوط به قابلیت های سه بعدی را ببنید. که یکی از گزینه های مهم آن گزینه Extrude to 3d که به سه بعدی کردن اجزا خواهد پرداخت.
در نسخه ششم این نرم افزار، ویرایش ویدیویی که ممکن است شما در فتوشاپ CS5 اصلاً آن را ندیده باشید، تبدیل به یکی از بخش های اصلی برنامه شده و امکانات ویژه ای را دارا می باشد.
ابزارهای برش جدید، قابلیت جستجوی لایه ها، بازیابی خودکارو ... به فتوشاپ اضافه شده اند و از ویژگی های پرکاربرد افزوده شده نیز می توان به مواردی که ذکر خواهد شد اشاره نمود. طرفداران خطوط نقطه ‌دار در برنامه Illustartor می‌توانند از این پس در PS CS6 هم از ابزارهای وکتوری استفاده نمایند.
در نسخه جدید فتوشاپ واحد پردازش گرافیک (GPU)، موجب افزایش محسوسی در سرعت ویرایش با فیلتر Liguify شده است. این فیلتر یکی از متداول ترین فیلترهایی است که در فتوشاپ مورد استفاده قرار می گیرد و به کاربر این امکان را می دهد تا پیکسل های تصویر را خمیده کند بدون اینکه از کیفیت آن کاسته شود.
یکی دیگر از ویژگی‌های مهم نسخه جدید فوتوشاپ، ذخیره پشت زمینه (Save background) نام دارد که به کاربر اجازه ویرایش دیگر فایل‌ها را هنگام ذخیره کردن یک فایل بزرگ بدون تداخل می‌ دهد.
بزرگترین سایز قلم در CS6 برای بعضی از ابزار‌ها افزایش یافته و منو‌ها به طور کلی نرم تر و دسترسی به آنها ساده تر می باشند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Photoshop CS6:
- رابط کاربری تیره بمنظور خستگی کمتر چشم و تمرکز بیشتر کاربر
- افزوده شدن بخشی با عنوان نوع لایه (Kind)، در پنل لایه ها
- افزایش قابلیت های ویرایش ویدئویی
- فضاهای کاری بیشتر (Workspace)
- سه بعدی کردن اجزا به راحتی
- افزوده شدن فیلتر تازه ی DeBlur
- کار با خطوط نقطه دار و ابزارهای پرکاربرد در استف5اده از وکتورها
- افزایش سایز برخی از قلم‌ها به 5000 پیکسل
- اسلایدر تنظیم روشنایی و کنتراست در حال کار کردن در Texture
- نمایش نمونه سایز‌ها برای ابزار‌های Eyedropper
- حالت جدید برای Eyedropper برای انتخاب لایه جاری
- پشتیبانی از فرمت BIGTIFF
- خوانده عکس‌های استریو معمول مانند JPS و PNS
- اضافه شدن منو‌هایی که با آن ها می‌توان تاثیر لایه‌ها را یافت
- اضافه کردن تولتیپ به لایه‌ها
- قابلیت تغییر رنگ برچسب لایه‌های چندگانه
- ابزار جدید به منظور ویرایش عکس‌ها با فرمت RAW
- و ...


مهم‌ترین تغییرات به وجود آمده مربوط به رابط کاربری CS6 است که کاملا دگرگون شده و بسیار بهتر از قبل شده است. تم رنگ آن به صورت پیش فرض مانند Adobe Lightroom خاکستری تیره است ولی می توان آن را به صورت دلخواه تغییر داد. طراحی آیکون‌های آن نیز کاملا تغییر یافته و مدرن‌تر شده است. عملکرد کلی آن به طور چشمگیری بهبود یافته و تغییرات و افکت‌های اعمال شده خیلی سریع و بدون تاخیر ظاهر می شوند، پردازش تصویر آن بهتر شده و دریایی از ویژگی‌های جدید و بهبود یافته در آن وجود دارد. برخی از این ویژگی‌ها عبارتند از:

ابزار برش (Crop) جدید
ابزار برش کاملا دگرگون و هوشمندتر شده است. اولا وقتی ابزار برش را انتخاب می‌کنید کل تصویر نیز همزمان با آن انتخاب می‌شود. الگوها و پوشش‌های از پیش تنظیم شده مختلف این امکان را می‌دهند تا بتوان برش بخش دلخواه از تصویر را ساده‌تر و دقیق‌تر انجام داد. از همه بهتر این که این ابزار non-destructive یا غیر‌مخرب است. یعنی اگر در میانه کار نظرتان عوض شد نیاز نیست همه کار را از ابتدا دنبال کنید.

حرکت و وصله هوشمند نسبت به محتوا
این ویژگی مبتنی بر تکنولوژی هوشمندی است که در CS4 ارائه شد. این تکنولوژی به شما اجازه می‌دهد تا از الگوریتم‌های هوشمند نسبت به محتوا در حال Patching استفاده نمایید. ویژگی حرکت هوشمند نسبت به محتوا این امکان را فراهم می‌کند تا یک شی از تصویر را انتخاب نموده و آن را داخل تصویر به سادگی حرکت دهید. ضمن اینکه پیکسل‌های بخشی از تصویر که شی را از آنجا حرکت داده‌اید پر می‌شود.

گالری Blur
این مجموعه جدید از فیلترهای Blur امکان اضافه کردن افکت های Blur متنوعی اعم از Iris Blur (که یک عمق سایه‌دار اثر میدان را حتی در صورت عدم توانایی لنز دوربین برای تولید این ویژگی ایجاد می‌کند) و Field Blur (که یک Blur درجه‌دار است) را فراهم می کند.

ابزارهای اصلاح خودکار بهبود یافته
کشیدن منحنی‌ها، سطوح و کنترل روشنایی و کنتراست به طور قابل توجهی بهبود یافته‌اند. بر‌خلاف نسخه‌های قبلی، این نسخه تنظیمات را به صورت پویا بر اساس تصویرتان ایجاد می‌کند. این کار از طریق مقایسه تصویر با هیستوگرام‌های صدها هزار تصویر کتابخانه ادوبی صورت می‌گیرد.

Wide-Angle قابل انطباق
این ویژگی اجازه می‌دهد تا خیلی سریع و ساده اشیا و سطوح انحنا‌دار تصویر، مثل تصاویر ثبت شده با لنزهای fish-eye و یا wide-angle و یا پانورامیک را صاف کنید.

ویژگی انتخاب و ماسکینگ هوشمند نسبت به رنگ پوست
این ویژگی با تشخیص رنگ پوست، کار را برای انتخاب و ماسک دقیق افراد داخل عکس ساده‌تر می سازد.

ابزار‌های ویرایش ویدئو
تغییر بزرگ دیگر آن است که ویژگی‌های مربوط به ویرایش ویدئو در نسخه استاندارد وجود دارند و محدود به نسخه Extended نمی‌شوند. همچنین می‌توانید از تمام ابزارهای ویرایش تصویر فتوشاپ (از جمله افکت‌های گالری جدید Blur) در ویدئو نیز استفاده کنید.

دانلود+لینک مستقیم

حجم: 1390MB

راهنمای نصب

1- نرم افزار را نصب کنید.
2- اقدام به نصب نرم افزار کنید و هنگام نصب نرم افزار گزینه Try را انتخاب کنید تا به صورت Trial نصب شود. (جهت نصب به صورت Trial باید در سایت Adobe عضو شوید که این عضویت به صورت رایگان از طریق همان قسمت نصب قابل انجام می باشد (Create an Adobe ID)) همچنین می توانید اینترنت خود را قطع کنید تا نیازی به Adobe ID نداشته باشید.
3- در مرحله انتخاب مسیر نصب زبان نصب را یدعم العربیه English انتخاب کنید تا امکان تایپ فارسی در نرم افزار وجود داشته باشد.
4- نرم افزار را به صورت Trial اجرا کنید و سپس آن را ببندید.
5- محتویات پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار کپی کنید و فایل Patch.exe را اجرا و عملیات Patch را انجام دهید. (توجه داشته باشید چنانچه از ویندوز ویستا و یا 7 استفاده می کنید برای اجرای فایل Patch.exe می بایستی بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید تا Patch به درستی کار کند)
6- نرم افزار را اجرا کنید.



:: موضوعات مرتبط: دانلود , گرافیک , طراحی 2 بعدی , ویرایش تصاویر , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Adobe Photoshop CS6 Extended v13 , 0 , فتوشاپ , نرم افزار ویرایش عکس , نرم افزارویرایش دوبعدی ,
تاریخ : 19 مرداد 1391
بازدید : 527
نویسنده : مصطفی کارگر

دانلود Megafactories EA Sports: FIFA 12 مراحل ساخت بازی جذاب فیفا

می خواهیم در این مطلب شما را با یک مستند جذاب و هیجان انگیز آشنا کنیم. مستندی از مراحل ساخت بازی فوق العاده جذاب و هیجان انگیز Fifa 2012 که این بار هم توانسته به عنوان بهترین بازی ورزشی سال انتخاب گردد. در این مستند جذاب که National Geographic هم آن را منتشر نموده و Megafactories EA Sports: FIFA 12 نام دارد کاربران این بازی جذاب از نزدیک با مراحل ساخت و طراحی قسمت های مختلف آن آشنا می شوند ؛ تماشای این ویدئوی 45 دقیقه خالی از لطف نیست چرا که همه می توانیم با سختی کار طراحان تا حدودی آشنا شویم.
 

 



 



:: موضوعات مرتبط: دانلود , فیلم وانیمیشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Megafactories EA Sports: FIFA 12 مراحل ساخت بازی جذاب فیفا ,
تاریخ : 19 مرداد 1391
بازدید : 492
نویسنده : مصطفی کارگر

دانلود Tom and Jerry: In the Dog House 2012 انیمیشن جدید تام و جری

با این که اکثر افراد کارتون های جذاب و محبوب تام و جری را قدیمی می دانند اما سال هاست که کودکان گذشته و امروز با آن انس گرفته اند و از شیطنت های این دو کاراکتر لذت می برند ؛ معمولا هر ساله نسخه های مختلفی از این انیمیشن منتشر می گردد و این بار هم جدیدترین نسخه از سری کارتون های تام و جری با نام Tom and Jerry: In the Dog House 2012 منتشر شده است. این انیمیشن هم مانند مدل های قبلی موش و گربه در آن نقش های اصلی را ایفا می کنند ولی به جز این دو حالا سگ هم به یکی از نقش های مهم تبدیل شده است. موش گربه به خانه سگی قدم می گذارند که دوست ندارد استراحتش خراب شود و همین اذیت و آزار باعث می شود تا داستان انیمیشن رقم بخورد ...

 



:: موضوعات مرتبط: فیلم وانیمیشن , انیمیشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Tom and Jerry: In the Dog House 2012 , دانلود انیمیشن جدید تام و جری ,
تاریخ : 19 مرداد 1391
بازدید : 638
نویسنده : مصطفی کارگر

دانلود انیمیشن Top Cat 2011

 

انیمیشن بسیار جذاب Top Cat 2011 جدیدترین کارتونی است که عرضه شده و به سبب کیفیت بالا در ساختار و طراحی کاراکترها و همچنین استفاده از یک داستان زیبا و هیجان انگیز توانسته هواداران زیادی را به سمت خود جذب کند. در این انیمیشن هیجان انگیز گربه ها نقش های اصلی را ایفا می کنند. Top Cat که سر دسته گربه هاست حالا با ورود یک گربه پلیس نما جایگاه و اعتبارش را در خطر می بیند. گربه ای که دائما در صدد سگ اندازی سرراه Top Cat قرار دارد و این جاست که نقش اول ماجرا به همراهی دوستانش در فکر چاره ای هستند تا هرطور شده این دزد پلیس نما را نابود سازند در این مسیر است که داستان اصلی انیمیشن کلید می خورد. با توجه به کیفیت فوق العاده مناسبی که این کارتون دارد می تواند اسباب سرگرمی همه کودکان و البته بزرگترها را هم فراهم کند. پیش پیشنهاد می کنیم حتما این کارتون زیبا را دانلود کنید

 

دانلود رایگان با لینک مستقیم - 580 مگابایت

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.asandownload.com می باشد



:: موضوعات مرتبط: فیلم وانیمیشن , انیمیشن , ,
:: برچسب‌ها: انیمیشن , خانوادگی ,
تاریخ : 19 مرداد 1391
بازدید : 642
نویسنده : مصطفی کارگر

دانلود آموزش فوتبال توسط تیم منچستر یونایتد

می خواهید در خط میانی بهترین شوید؟می خواهید دفاع مرگباری داشته باشید ؟ مهاجم خیره کننده بودن چطور است؟

به منظور افزایش مهارت های خود را در فوتبال به سبک قهرمانان واقعی با باشگاه فوتبال منچستر یونایتد همراه شوید. منچستریونایتد به عنوان اولین مرکز حرفه ای آموزش فوتبال در جهان با بازیکنان مشهور خود،رود فان نیسترروی ، روی کین ، رایان گیگز و بقیه ستاره هایش به شما کمک خواهد کرد که مانند یک قهرمان بازی کنید.

این مجموعه شامل آموزش مستقیم تمام حرکات و تاکتیکهای تیمی همچنین آرایش تیم و... با تمام ستاره های منچستر و همچنین سر آلکس فرگوسن سرمربی نام آشنای شیاطین سرخ می باشد.

ویژگی های بارز این مجموعه:
روشهای آموزش مهارت های فوتبال بر اساس ایده های بازیکنان و مربی.
هر روش را با جزئیات نشان داده شده است به همراه قسمتی از بازی های لیگ برتر به عنوان شیوه ارائه.
ایده های الهام بخشی گنجانده شده است به همراه راهنمایی هایی از سر آلکس فرگوسن.
توصیه های از مربیان منچستر یونایتد در هر پست بازی.
ماهیت تغذیه و تناسب اندام فیزیکی.

آموزش ها و موارد دربرگیرنده:
آموز ش پنالتی زدن با رودفان نیسترروی
آموزش ضربات آزاد با رایان گیگز
آموزش مهارت های فوق العاده با دیوید بلیون و دارن فلچر
مرکز آموزش ترافورد قدیمی
پروفیل های بازیکنان
گالری عکس بازیکنان
مصاحبه های اختصاصی: سر الکس کاپیتان ، روی کین و بازیکن های مش

امروزه این باشگاه با داشتن حدود سیصد و سی میلیون هوادار در تمام دنیا ، پر طرفدارترین تیم در جهان است . این تیم پرافتخارترین تیم لیگ فوتبال بریتانیا نیز هست که در طی بیست سال از سال ۱۹۸۶ توانسته ۱۸ بار عنوان قهرمانی مسابقات مختلف را کسب کند . منچستر یونایتد اولین قهرمانی جام باشگاه‌های اروپا را با پیروزی ۴ بر ۱ در برابر بنفیکا در سال ۱۹۶۸ کسب کرد . همچنین این باشگاه با قهرمانی در ۱۱ جام حذفی انگلستان ، پرافتخارترین تیم در این زمینه می‌باشد .
از سال ۱۹۹۰ باشگاه منچستر یونایتد ثروتمند ترین باشگاه ‌فوتبال در دنیا است و تا به امروز که در رتبه اول ثروتمندترین باشگاه‌ها قرار دارد ، دچار لغزش نشده است ، این باشگاه از لحاظ ارزش مالی باشگاه های فوتبال جهان گران قیمت ترین باشگاه جهان محسوب میشود.
از نوامبر ۱۹۸۶ تاکنون ، مربی مشهور اسکاتلندی ، سر الکس فرگوسن ، سکان هدایت تیم را در دست دارد . گری نویل نیز از زمانی که روی کین منچستریونایتد را ترک کرد (در سال ۲۰۰۵) کاپیتانی تیم شیاطین سرخ را بر عهده گرفته‌است .

 

حجم:1.35 گیگابایت

دانلود CD 1:    بخش اول- بخش دوم- بخش سوم

دانلود CD 2:    بخش اول- بخش دوم- بخش سوم



پسورد فایل فشرده : www.vatandownload.com

 

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود , فیلم وانیمیشن , فیلم های آموزشی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آموزش فوتبال توسط تیم منچستر یونایتد , فیلم آموزش فوتبال , چگونه فوتبال راحرفه ای یادبگیریم , ,
تاریخ : 19 مرداد 1391
بازدید : 1209
نویسنده : مصطفی کارگر

دانلود نرم افزار نور الجنان v2.1‏ - نخستین نیایش ‏نامه چند رسانه‏ اى جهان اسلام‏

 دعا، نقطه اوج كمال آدمى و رها شدن او از تعلقات دنیاى مادى است. دعا، حلقه اتصال بركه وجود آدمى به دریاى بى‏ كران رحمت و محبت ربوبى است؛ چنان كه ترنّم قدسى ادعیه، جان دلدادگان حریم الهى را طراوت بخشیده و نور هدایت را بر دل هاى دوستدار اهل بیت‏(علیهم السلام) تابانده است.
اندیشه ارائه نرم‏ افزارِ ویژه مناجات هاى عرفانى و كتب ادعیه از چندى پیش، خاطر مؤسسات تولید كننده نرم‌افزارهاى اسلامى را به خود مشغول داشته بود تا آنكه مركز تحقیقات كامپیوترى علوم اسلامى به منظور ارائه نرم‏ افزارى وزین و درخور مضامین بلند دعاهاى اسلامى و نشر فرهنگ معنوى و اخلاقى تشیّع، به تهیه و تولید «نور الجنان» مبادرت ورزید.
نور الجنان، گلشن عطرآگینى از دعا و كتب اخلاقى است كه در آن قرآن كریم به همراه متن كامل 67 عنوان كتاب از منابع اصلى ادعیه، شرح و ترجمه دعاها، فلسفه دعا و نیز كتاب هاى اخلاقى ارائه شده است.
استفاده از فهرست جامع ادعیه و زیارت‏نامه‏ ها با قابلیت نمایش متن و ترجمه و پخش صوت، عرضه اطلاعات كامل در باره كتاب ها و زندگى‏ نامه مؤلفان آنها، نمایش ده‏ ها تصویر و امكان پخش مولودى و مرثیه چهارده معصوم‏(علیهم السلام) و دیگر اولیاى الهى و نیز پخش چندین مناجات به همراه نمایش تصاویر گوناگون از جمله امكانات این برنامه مى‏ باشد. قابلیت هاى این لوح فشرده موجب گردید تا در نهمین نمایشگاه بین المللى قرآن كریم مفتخر به كسب عنوان خادم القرآن شود و در اوّلین جشنواره نرم‌افزار علوم اسلامی عنوان رتبه دوم را در گروه برنامه‌های چند رسانه‌ای از آن خود نماید و در نهمین نمایشگاه بین المللی اطلاع‌رسانی و فرهنگ نیز مورد تقدیر قرار گیرد.

امكانات برنامه‏
توانمندی هاى برنامه نورالجنان در چند بخش مهم و كارآمد با قابلیت هاى گوناگون در دسترس كاربر قرار دارد. اساسى‏ ترین امكانات این برنامه از قرار ذیل مى ‏باشد:
ادعیه و اعمال‏
یكى از مهم‌ترین قسمت هاى برنامه، بخش ادعیه و اعمال است كه شامل چند امكان اصلى است:
فهرست ها
در كنار فهرست جداگانه صحیفه سجادیه و مفاتیح الجنان، فهرست جامعى از دعاها، زیارت ها و اعمال مستحبىِ برگرفته از این دو كتاب ارزشمند به همراه نمایش متن و امكان استفاده از صوت، ارائه شده است. به وسیله گزینه «فهرست جامع» می‌توان متن دعاى انتخاب ‏شده را در دفترچه دعا ذخیره نمود.
زیارات
در بخش «زیارات» متن زیارت هاى موجود در مفاتیح الجنان عرضه مى ‏گردد؛ به طورى كه با تقه ماوس روى نام هر یك از حضرات معصومین‏(ع)، فهرستى از دعاها و زیارات هر معصوم‏(ع) به صورت جداگانه در اختیار شما قرار مى‏ گیرد. علاوه بر این، برخى از آداب زیارات را مى ‏توان در قسمت «مقدمات» ملاحظه نمود. مشاهده فهرست اعمال مربوط به زیارت امامزادگان و برخى شخصیت هاى مذهبى، از طریق گزینه «اولیاء الله» امكان ‏پذیر است.
اعمال هفته
در این صفحه، فهرست اعمال و اذكار وارده براى هر یك از روزهاى هفته و نیز فهرست اختصاصى اعمال مستحب در شب و روز جمعه عرضه شده است. كاربر با انتخاب هر روز هفته به ابتداى اعمال آن روز منتقل مى‏ گردد.
نماز و تعقیبات
در این قسمت، فهرستى از نمازهاى مستحبى به همراه كیفیت اقامه نمازها ارائه شده است كه به محض وارد كردن نام هر نماز در خط ورود، قابل دستیابی خواهد بود. همچنین، تعقیبات مشترك و مختص نمازهاى واجب یومیه در پنجره جداگانه ‏اى در اختیار كاربر قرار داده شده است.
اعمال ماه ها
اعمال و آداب روزها و ماه ها به طور جداگانه در این بخش ارائه گردیده است و گزینه‏ اى نیز به منظور نمایش موضوعى اعمال مستحبى در مناسبت ها و روزهاى خاص (ایام الله) در نظر گرفته شده است. ضمن اینكه امكان دستیابى به فهرست اعمال مشترك برخى از ماه هاى فعال برنامه در دسترس كاربر قرار دارد.
نمایش متن
امكان مشاهده متن دعاى انتخاب‏ شده به همراه قرائت كامل دعاهاى مفاتیح الجنان و صحیفه سجادیه در این گزینه گنجانده شده است. قابلیت تكرار، ترجمه ادعیه به زبان فارسى و نیز نمایش دعاها به شكل ویژه با طراحى و گرافیك بسیار زیبا، در بخش نمایش متن وجود دارد. گفتنی است كه سه ترجمه فارسی و یك ترجمه انگلیسی از صحیفه سجادیه به همراه آوانِگارى‏ ادعیه آن در این برنامه ارائه شده است. افزون بر این، در نسخه سه‌زبانه نور الجنان، بیان ها و ادعیه مفاتیح الجنان به زبان انگلیسی ارائه شده‌اند.
همچنین، كاربر می‌ تواند به متن كامل كتاب ریاض السالكین كه شرح و تفسیر كامل صحیفه سجادیه را ارائه نموده، دسترسی داشته باشد.
- كتابخانه‏
در این بخش، مهم‌ترین كتاب هاى اسلامى در زمینه ادعیه و اخلاق همراه با امكاناتى مانند لغت ‏نامه ارائه گردیده است. قسمت هاى مختلف «كتابخانه» عبارت‌اند از:
نمایش
نمایش متن 63 كتاب در زمینه منابع ادعیه، ترجمه و شرح و تفسیر دعاها، فلسفه دعا و نیز كتاب هاى اخلاقى و عرفانى همچون كتب معنوى امام خمینى‏‌(ره) در این قسمت عرضه شده است. یكى از امكانات بخش نمایش، «كتاب‌نامه» مى ‏باشد كه شامل كتاب‏ شناسى، نسخه‏ شناسى و زندگى‏ نامه مؤلفان است. افزون بر این، انتخاب دامنه ‏هاى مختلف كتاب ها بر اساس مآخذ ادعیه، ترجمه و شرح، اخلاق و فلسفه دعا كاربر را در تعیین محدوده پژوهش یارى رسانده و حوزه تحقیق را تا سطح قابل توجهى وسعت می‌بخشد.
ارائه فهرست كتاب ها به ترتیب حروف الفبا و بر اساس نام مؤلف، از جمله قابلیت هاى این قسمت مى‏ باشد. ضمن اینكه براى پژوهش در كتب برنامه، امكانات متنوع پژوهشى مانند: حاشیه‏ نویسى، رنگى كردن متن، نمایه‏ زنى و علامت ‏گذارى، در برنامه گنجانده شده است.
جستجو
با انتخاب این گزینه توانایی هاى مختلفى به منظور جستجوى الفاظ و عبارات به روش هاى گوناگون در اختیار پژوهشگر قرار مى‏ گیرد. انواع جستجوى پیشرفته در فهرست و متن كتاب ها با كمك عملگرهاى جستجو و نیز امكان فهرست‏ سازى از فهرست و متن كتب با استفاده از علائم عمومی (؟ و *) و انجام عملیات مختلف در فهرست هاى ایجاد شده، در این قسمت وجود دارد.
قرآن كریم
یكى از قابلیت هاى ویژه در این برنامه، ارائه متن قرآن كریم همراه با امكانات جستجوى واژه ‏ها و ریشه‏ ها در آن است. نمایش متن قرآن با امكان انتخاب آیه، سوره، جزء و حزب به هنگام فعال شدن گزینه «نمایش» دسترسى به تمام آیات قرآن را ممكن مى ‏سازد.
با تقه ماوس روى گزینه «جستجو» مى‏ توان از قابلیت جستجوهاى پیشرفته در الفاظ و عبارات قرآن و ریشه كلمات بهره مند شد. گفتنى است كه فهرست آیات، مطابق ترتیب موجود در قرآن بوده و بر اساس حروف الفبا از ابتدا و از انتها نیز قابل تنظیم است.
لغت‏نامه
به هنگام استفاده از نور الجنان مى‏ توان از لغت ‏نامه نیز بهره ‏مند گردید. نمایش متن لغت‏نامه «مجمع البحرین» با امكان انتخاب ریشه و مشتق به كاربر كمك مى‏ كند تا از روش هاى مختلف به معانى لغات مورد نظر خود دست یابد.
كتب انگلیسى
در این قسمت از برنامه، ترجمه كامل صحیفه سجادیه و كتاب جهاد اكبر امام خمینى‏(س) به زبان انگلیسى نمایش داده شده و كاربر می‌تواند به جستجو در كلمات و عبارات دو ترجمه مذكور بپردازد.
- اعمال امروز
با ورود به این صفحه، نمایش و قرائت ادعیه، اعمال و آداب مربوط به هر روز با توجه به تقویم رایانه به همراه امكان مشاهده متن اعمال و آداب روزهاى انتخابى در دسترس كاربر قرار دارد؛ به عنوان مثال، اگر كاربر در تاریخ برنامه، هفدهم ربیع الاوّل برابر با یكشنبه 27 فروردین ماه 1385 را وارد كند، به طور همزمان، آداب و اعمال مستحبى مربوط به میلاد فرخنده پیامبر گرامى اسلام‏(ص) و روز یكشنبه را مشاهده خواهد كرد.
در قسمت بالاى صفحه، تاریخِ جارى دستگاه بر اساس سه تقویم هجرى شمسى، هجرى قمرى و میلادى نمایش داده مى ‏شود كه قابلیت تنظیم تاریخ قمرى و میلادى بر اساس تاریخ شمسى و نیز امكان تنظیم تقویم رایانه به طور مستقیم در برنامه وجود دارد.
- نگارخانه‏
در بخش نگارخانه با انتخاب نام مبارك هر یك از چهارده معصوم‏(ع) و نیز گزینه «اولیاء الله»، ده ها تصویر دیدنى به همراه چند مولودى و مرثیه مرتبط با نام انتخابى ارائه مى‏ گردد. آنچه به جذابیت معنوى نورالجنان افزوده است، امكان استفاده از چندین مناجات دلنشین به همراه تصاویرى به صورت اسلاید مى‏ باشد كه در واقع از جمله قسمت هاى دیدنى نگارخانه است.
- امكانات عمومى‏
برنامه نورالجنان علاوه بر امكاناتى كه در بخش هاى پیشین بیان شد، قابلیت هاى گوناگون دیگرى را نیز داراست؛ «امكان چاپ» تمامى اطلاعات و فهرست هاى انتخاب ‏شده و نیز توانایى چاپ متن دعاها، زیارت ها و كتاب ها در اندازه دلخواه، از جمله امكانات عمومى برنامه محسوب مى‏ گردد. از دیگر توانمندی هاى برنامه، امكان «انتقال اطلاعات به دفترچه یادداشت» جهت ویرایش، نگهدارى و چاپ مى‏ باشد.
در قسمت «امكانات برنامه» به منظور سهولت استفاده از برنامه، امكان انتخاب هر یك از هفت نوع صفحه‏ كلید رایج و هفت نوع قلم نمایش در دسترس كاربر قرار دارد. همچنین، به وسیله گزینه «مناجات» مى ‏توان به امكاناتى جهت تنظیم قلم و رنگ نمایش در دو بخش مناجات و نمایشِ ویژه دست یافت و یا براى نگهدارى و ذخیره پژوهش هاى شخصى، در قسمت «تحقیقات» مسیرى را براى خویش مشخص نمود. ضمن اینكه «امكان حذف» نمایه ‏ها، حاشیه‏ ها، رنگ متن ها و علامت هاى موجود در تمام كتب در این صفحه ایجاد شده است. فعال یا غیر فعال بودن زیرنویس ها، صداى كلیدها و زمان درنگ هر زیرنویس را مى‏ توان به وسیله گزینه «سایر تنظیمات» تعیین كرد.
با انتخاب گزینه «راهنما» در هر قسمت از برنامه، توضیحات مربوط به آن قسمت در اختیار كاربر قرار مى‏ گیرد.
ضمایم برنامه‏
ویرایشگر فارسى و لاتین «نور نگار» و برنامه «مبدّل نور»، در بخش ضمایم این نرم‏ افزار ارائه شده است.

محتواى برنامه‏
در این برنامه، متن قرآن كریم به همراه ده ‏ها كتاب در موضوع دعا و اخلاق گنجانده شده كه عبارت‌اند از:
الف - منابع ادعیه‏
- الصحیفة السجادیة، امام سجاد(ع)‏
- مفاتیح الجنان، شیخ عباس قمى‏
- الإقبال بالأعمال الحسنة، سید بن طاوس‏
- الأمان من أخطار الأسفار و الأزمان، سید بن طاوس‏
- البلد الأمین و الدرع الحصین، ابراهیم كفعمى‏
- الدعوات، قطب الدین راوندى‏
- العُدد القویة، على بن یوسف حلى‏
- المجتنى‏، سید بن طاوس‏
- المزار، شیخ مفید
- المقام الأسنى‏، ابراهیم كفعمى‏
- جمال الأسبوع بكمال العمل المشروع، سید بن طاوس‏
- جنة الأمان، ابراهیم كفعمى‏
- صحیفة الرضا، امام رضا(ع)‏
- عُدة الداعى و نجاح الساعى، ابن فهد حلى‏
- فضائل الأشهر الثلاثة، شیخ صدوق‏
- فضائل شهر رجب، حاكم حسكانى‏
- فلاح السائل، سید بن طاوس‏
- كامل الزی

 

جهت دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.......

 



:: موضوعات مرتبط: دانلود , نرم افزار مذهبی , نرم افزار کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار نور الجنان v2 , 1‏ , دانلود نخستین نیایش ‏نامه چند رسانه‏ اى جهان اسلام‏ , دانلود نرم افزار نور الجنان v2 , 1‏ , نخستین نیایش ‏نامه چند رسانه‏ اى جهان اسلام‏ ,
تاریخ : 19 مرداد 1391
بازدید : 452
نویسنده : مصطفی کارگر

بازی فوتبال فیفا برای موبایل فرمت جاوا Fifa 2011

تقریبا یک ماه از قرار داده بازی Fifa 2011 در سایت بزرگ وطن دانلود می گذرد که بار دیگر وطن دانلود سوپرایزی برای شما کاربران دارد . این بار بازی Fifa 2011 برای موبایل و در فرمت جاوا . این بازی زیبا توسط کمپانی معروف EA Mobile طراحی و تولید شده است که در تمامی سایزهای موجود قرار داده شده است . گرافیک این بازی بسیار بالا می باشد که در شروع واقعا شما را شگفت زده می کند . هوش مصنوعی در این بازی برای اولین بار است که به این شکل طراحی شده است به طوری که حس می کنید بازی واقعی است . همان طور که گفته شد این بازی در فرمت جاوا می باشد و قابل نصب بر روی اکثر گوشی ها می باشد

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.....



:: موضوعات مرتبط: دانلود , بازی موبایل , بازی جاوا , ,
تاریخ : شنبه 16 مرداد 1391
بازدید : 401
نویسنده : مصطفی کارگر

پک بازی و رینگتون برای گوشی های سامسونگ Samsung Mobile Games and Ringtones

Untitled 34 پک بازی و رینگتون برای گوشی های سامسونگ Samsung Mobile Games and Ringtones

 

امروز سایت سیب دانلود مجموعه ای دیگر برای شما عزیزان فراهم کرده است.این بار برای گوشی های سامسونگ.این مجموعه شامل صدها بازی مخصوص این گوشی ها و همچنین تعداد زیادی رینگتون می باشد .شما عزیزان می توانید لیست برخی از این بازی ها را در ادامهی مطلب مشاهده کنید.



:: موضوعات مرتبط: دانلود , بازی موبایل , بازی سامسونگ , ,

تعداد صفحات : 10
صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 ... 10 صفحه بعد


دانلودرایگان نرم افزار دانلود رایگان آهنگ دانلودرایگان بازی های اندروید دانلودرایگان نرم افزارهای کاربردی کامپیوتر دانلودبازی های موبایل برای جاوا دانلودآنتی ویروس های2012 دانلودفیلم دانلودانیمیشن دانلودنرم افزارهای مذهبی موبایل دانلودنرم افزارهای مذهبی کامپیوتر دانلود نوحه

مطالب وبلاگ چه طور بود؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
 عنوان :شتاب دانلود/دانلودرایگان نرم افزارو بازی

آدرس: shetabd.loxblog.com






RSS

Powered By
loxblog.Com